۲۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۱۴

حجت الاسلام احمدزاده:

تشكيل كميته‌های تخصصي در شوراي فرهنگ عمومي يك ضرورت است

تشكيل كميته‌های تخصصي در شوراي فرهنگ عمومي يك ضرورت است

مانه و سملقان - امام جمعه آشخانه بر تشكيل كميته‌های تخصصي در شوراي فرهنگ عمومي تاكيد و آن را یک ضرورت دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده صبح امروز در اولين جلسه شوراي فرهنگ عمومي با اشاره به اعلام شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: فرهنگ قوي ترين سلاح براي حفظ منافع و ارزشهاي نظام اسلامي است.

وي با بيان اينكه مقابله با جنگ نرم استكبارجهانی كه عقايد فرهنگي و ديني جوانان را هدف قرار داده و برای تحقق آن برنامه ريزي و سرمايه گذاري كرده است، افزود: مسئولان فرهنگي باید در راستاي مقابله با جنگ نرم دشمن برنامه هاي كارشناسي شده ای را در دستور كار قرار داده و آن را عملیاتی کنند.

فرماندار مانه و سملقان نیز در ادامه این جلسه بهترين راه مبارزه با تهاجم فرهنگي دشمن را توجه و تلاش برای تحقق شعار امسال دانست و گفت: كاهش مشكلات، جلوگيري از آسيب هاي اجتماعي  و كاهش فاصله طبقاتي و برنامه‌ريزي بر اساس علم روز، بهترين راه مبارزه با اهداف دشمن است.

غلامرضا عوض زاده تهاجم فرهنگي دشمنان نظام را همچون زلزله و آتشفشانی خاموش دانست كه در صورت عدم توجه به پیامدهای آن، منجر به متلاشي شدن کانون خانواده و بروز مشکلات بزرگ اجتماعی مي‌شود.

وي در بخش ديگري از سخنانش به دغدغه هاي مقام معظم رهبري در خصوص مسائل فرهنگي اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبري در سال هاي گذشته موضوع تهاجم فرهنگي دشمنان را به مسئولان گوشزد و در توجه آنان به این موضوع تاکید کرده‌اند.

وی تصریح کرد: براي عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي، معاونت هاي فرهنگي و اجتماعي دستگاه هاي اجرايي لازم است سریعا نسبت به تهیه برنامه اي مدون در راستاي اجرايي كردن اقتصاد مقاومتي و مديريت جهادي اقدام کنند.

شهرستان مانه و سملقان با جمعیتی بالغ بر 101 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب بجنورد و در مسیر جاده آسیایی قراردارد.

 

کد خبر 2271398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha